Firma  SimTel została założona w 1992 roku. Głównym profilem działalności firmy jest projektowanie, dostawa, montaż cyfrowych systemów teleinformatycznych, sieci LAN i systemów Call Center oraz wykonawstwo sieci niskonapięciowych wraz z dostawą urządzeń. Posiadamy certyfikat Master Partner firmy Unify w zakresie rozwiązań OpenScape Business oraz certyfikat Silver Partner firmy Extreme Networks.

 

W ofercie naszej firmy można wyróżnić kilka głównych obszarów działalności:

•    Serwery telekomunikacyjne Unify (dawniej Siemens) z serii:

o    OpenScape Business
o    Open Scape 4000
o    Systemy softswitchy VoIP –  OpenScape Business S oraz OpenScape Voice
o    Systemy Contact Center

•    Budowa sieci komputerowych LAN i WAN przy wykorzystaniu urządzeń i rozwiązań m.in. firm:

o    Extreme Networks w zakresie urządzeń aktywnych, WiFi i bezpieczeństwa sieci
o    Palo Alto – firewall najnowszej generacji
o    Microsoft – wdrażanie i administracja

•    Serwery i systemy pamięci masowych firmy Fujitsu

•    Cyfrowe systemy radiowe firmy Kenwood

•    Projektowanie i wykonawstwo systemów alarmowych, przeciwpożarowych, DSO, kontroli dostępu, telewizji przemysłowej i innych, firm m.in. Esser (Honeywell), Siqura, Bosch, Grundig,

•    Serwery aplikacji IVR/CTI/Fax/E-mail w tym SimCallCenter wychodzące i przychodzące, systemy rozpoznawania i syntezy mowy polskiej, automatycznego przeprowadzania badania satysfakcji klientów, korporacyjna książka telefoniczna, wideo wall, …..

•    Outsourcing usług informatycznych

Szczególną uwagę zwracamy na prawidłową obsługę klienta, zarówno na etapie projektowania, sprzedaży jak i obsługi serwisowej. Posiadamy kadrę wysoko wykwalifikowanych Inżynierów Serwisu, którzy posiadają specjalistyczne, potwierdzone certyfikatem przeszkolenia z zakresu rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych. Dział serwisu wyposażony jest w nowoczesny sprzęt pomiarowy i diagnostyczny, który umożliwia skuteczne i szybkie usuwanie zaistniałych usterek.

Kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie każdej firmy jest zaufanie klientów. W ciągu dwudziestoletniej działalności firmy SimTel swoim zaufaniem obdarzyło nas około 500 instytucji i przedsiębiorstw reprezentujących prawie wszystkie działy gospodarki.

Zrealizowaliśmy już wiele instalacji systemów telekomunikacyjnych Unify z wykorzystaniem technologii VoIP. Naszymi klientami korzystającymi z rozwiązań VoIP są między innymi: Prino-Plast J.V. Malbork, Atena Sp. z o.o. w Sopocie, BMG Bogdan Goworowski, Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku, , Black Red White (sieć kilkunastu systemów HiPath), Hipermarkety Tesco (kilkadziesiąt systemów HiPath zsieciowanych z wykorzystaniem VPN Orange).

Wielu klientów zaufało nam w zakresie budowy systemów CallCenter, sa to m.in.: Asseco Rzeszów (CallCenter dla 20 agentów), Wakacje.pl (CallCenter dla 60 agentów), TUI Sp. z o.o. (CallCenter dla 40 agentów), OPONEO.pl SA (CallCenter dla 60 agentów), Signal Iduna Warszawa (CallCenter dla 25 agentów), J.V. Darboven (CallCenter dla 10 agentów), , sieć hurtowni HURTAP SA (4 systemy Call Center dla 95 agentów), Swissmed Centrum Zdrowia SA. Jednym z naszych najciekawszych projektów teleinformatycznych, jest wykonanie systemu bezpieczeństwa na wodzie i w górach dla firmy Polkomtel SA. W ramach projektu dostarczyliśmy urządzenia telekomunikacyjne i informatyczne oraz autorski system oprogramowania, dzięki któremu są prowadzone akcje ratownicze z wykorzystaniem kilkunastu Centrów Koordynacyjnych na terenie całej Polski.

Instalacje teletechniczne wykonywaliśmy m.in. w następujących obiektach: Centrum Kwiatkowskiego Gdynia, biurowiec Kartuska 201 w Gdańsku, Biurowiec Vigo Gdańsk, Biurowiec firmy Megaron Gdańsk, Hotel Haffner w Sopocie, Hotel Łeba w Łebie, Hotel Continental w Krynicy Morskiej, Szkoła Wyższa Ateneum w Gdańsku.

Będzie nam miło jeżeli również Państwa Firma zechce obdarzyć nas zaufaniem i dołączyć do szacownego grona naszych zadowolonych Klientów.

SimTel Sp. z o.o.